League Of Legends Şampiyon Skin Hilesi 22 Mart 2016


LOL  SkinPreview V2.6.4.0
League Of Legends (LOL) oyunu için kullanabileceğiniz ücretsiz SkinPreview V2.6.4.0 sürümü full versiyonudur. Bu skin hilesi sayesinde League of Legends oyununda ücretsiz olarak skin ve kostüm edinebilirsiniz. Diğer hilelere göre içeriğinde daha fazla skin barındıran bu hilede Türkçe dil desteğide mevcuttur. Dilerseniz indirerek sizde LOL'de deneyebilirsiniz..

ekran görüntüleri
 Resimlerin üstüne tıklayarak büyük boyutta görüntüleyebilirsiniz. 
Görsel Lol Kostüm Hilesi

VİDEOLU TANITIM


HİLE ANLATIM
1-) Hile dosyalarını aşağıdaki download (indirme) linklerinden indiriniz.

2-) İndirdiğiniz hile rar dosyasına sağ tıklayarak klasöre çıkartınız.

3-) League Of Legends oyununu açınız.

3-) Hile klasörünün içerisindeki Skin LOL.exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırınız.


4-) Skin Lol.exe yi açtığınızda sizden dil seçmenizi isteyecek Türkçe dilini seçiniz.

5-) Dil ayarını yaptıktan sonra istediğiniz kostümleri seçebilirsiniz iyi eğlenceler.

DOWNLOAD LİNKLERİ

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

43 yorum

adamın dibisinnnnnnn
benle iletşime gec kardeşim

Yanıtla

kardeşim karşıdaki görüyomu ?

Yanıtla

Malasef :( denemedik hocam siz denerseniz buraya yorum atabilirsiniz.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

ban yermiyiz

Yanıtla

Ben indiremiyorum REKLAMI GEÇ kısmı gelmiyor.

Yanıtla

Yorumunuz üzerine kontrol ettim sorun gözükmüyor tekrar dener misiniz?

Yanıtla

Eyw Kardeşim Çar Ban Yemez Değilmi Sıkıntı Olmaz İnşallah

Yanıtla

İlginiz ve yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, Bu programı kullandığınızda oyundaki karakterinizin ban yeme durumu hakkında ne yazık ki bir bilgim yok. Tecrübesi olan arkadaşlar bizimle yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim.

Yanıtla

kardeş bende olmadı program çalıştı ama ben oyuna girerken karakter mavi görünüo
o herkezin %100 olmasını beklidiğimz yerdede ole

Yanıtla

kardeşim ben oyunu açıyorum sonra hileyi açıyorum önce skini seçip sonra oyunu başlatıyorum yüklenme ekranında oyun çöktü diyor napıcam ?

Yanıtla

Videolu anlatımdaki gibi yaptığınız halde olmuyorsa hilede sıkıntı olabilir güncel sürümünü bulursak sitemizde yayınlarız.

Yanıtla

Videolu anlatımdaki gibi yaptığınız halde olmuyorsa hilede sıkıntı olabilir güncel sürümünü bulursak sitemizde yayınlarız.

Yanıtla

Sitemize SkinPreview v2.7.0.0 Mayıs 2016 güncel sürümü eklendi aşağıdaki linkten konuya ulaşabilirsiniz. Bu versiyonda sorun yaşayan arkadaşlar güncel sürümü deneyebilirler ^_^

http://www.teknopc.net/2016/05/league-of-legends-sampiyon-skin-hilesi-mayis-2016.html

Yanıtla

banlanırmıyım kullanırken ?

Yanıtla

ban yeme olasığımz varmı

Yanıtla

hangi indirme linki daha iyi

Yanıtla

Linklerin hepside ücretsiz sitelerdir fazla beklemeden, hız sınırlamasız indirebilirsiniz :)

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

beyler bunlari yayinci elemanlarda kullanıyor ara sıra onlar ban yemiyorsa siz neden yiyesiniz

Yanıtla

YARDIM TOOL İS RUNNİNG YZIYOR

Yanıtla

kardeş ben hileyi indirdim ndnse from riot çıkmıyo ndnnini yazarmısın?

Yanıtla

Fatih bey hilenin güncel sürümü çıktı aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

http://www.teknopc.net/2016/06/lol-skin-hilesi-full-indir-10-haziran-2016.html

Yanıtla

Dostum güzel ama riot harci extra skinler devamlı bir hata verme durumu var bunun bir çözümü yokmu ?

Yanıtla

Ya admin bende bazı şampiyonların skinleri yok sadece indirilenler var yani riotun skinleri yok ve indiriyorum mesela lissandra nınkini oyuna giriyorum hata veriyo oyun çöküyo yardım plssss

Yanıtla

abı oyundan atıp atıp duruyor su programa guncellestırme getırtın

Yanıtla


Hayır yemezsin kardeş sadece sen görüyorsun

Yanıtla

bende siteye girince bi vidyo var programla ilgili dowload yazısı yok onun yernde programla ilgili vidyo var nasıl indircem?

Bende dowload yerine programla ilgili vidyo var nasıl indircem?


Yanıtla

Kostum gayet ii çalısıyor ama oyundaki ultiler neden hep aynı

Yanıtla

Abi Bana yardımcı olurmusn ben Skinlere giriyorum şampiyonlara yani sonra şampiyon seciyorum snra Riotun Kostümleri cıkmaıyor başka cıkıyor Yardım Pls :/

Yanıtla

adamın dibisinniz çok teşşkur ederim

Yanıtla

an yermiyiz cevaplarsanız sevinirim

Yanıtla

kardeş mk.lolde oyle ama oda ban yedirtiyo?

Yanıtla

bendede aynısı oluyors sinir oldum

Yanıtla

Kardeşim hileyi 2 3 aydır kullanıyorum herhangi bir ban sebebi yok ban yerseniz bile o sizin oyun davranışınızdan dolayıdır.

Yanıtla

Herhangi ban sebebi yoktur. 2 3 aydır kullanıyorum. Ban yerseniz bile sizin oyun davranışınızdan dolayıdır hilede bir sıkıntı yok.

Yanıtla

Karakter seçme ekranına girince seçin gene aynı sorun olur ise sizin pc nizle alakalı Ben denedim olmuyor

Yanıtla

Hayır ban yeseniz bile Sizin oyun davranışınız yada feedlemenizden dolayı yada rahattsız edici kelimelernizden dolayıdır.

Yanıtla

Hileyi indirdikten sonra otomatik güncelleme yapar hangi sürümü indirirseniz indirin.

Yanıtla

kardeş selamun aleyküm ben riot kostümlerinden birini seçiyorum ama oyunda normal standart şampiyon skini seçtiğim kostüm çıkmıyor. extra skinler düzgün çıkıyor ama riot skinleri oyuna girince çıkmıyor. normal şampiyon haliyle oynuyorum kostümsüz neden acaba bir yardım et :)

Yanıtla

http://www.teknopc.net/2016/10/league-of-legends-skin-hilesi-7-ekim-2016.html

Son paylaştığımız güncel sürümü dener misiniz?

Yanıtla

admin abi ban yemeyiz dimi gider valla emekler

Yanıtla

ban yeme riski
var ama yenide istersiniz girin

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Sevgili arkadaşlar Skin hilesinde ban yeme riskiniz yoktur. Çünkü sadece siz o şekilde görürsünüz o kadar oyunda diğer oyuncular sizi normal görür ve siz kendinizi skinli görürsünüz. O yüzden herhangi bir ban yeme riski yoktur.

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Bende kullanıyorum 1 senedir arkadaşalr ama siz yinede ranked maçta yani derecelide denemeyin ama normal oyunlarda deneyin ben kullanıyorum ama hala ban yemedim yanlışlıkla sildim ama güzel bir program

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.