Darkcomet Rat Bütün Sürümleri Full İndir


Merhabalar, Bir zamanların efsane Rat (Remote Administrator Tool) programı Darkcomet Ratın yayımlanmış olan bütün sürümlerini sizlerle paylaşıyoruz. Çoğunuzun bildiği gibi Darkcometin yapımcısı DarkCoderSc programı geliştirmeyi bıraktı. Geçmişten bu güne v2.2 la başlayan serüven v5.3.1 ile son buldu. Aşağıdaki indirme linklerinden indireceğiniz toplu paket içerisindeki versionları sıralarsak şöyle bir liste çıkar; 

DarkCometRAT22
 DarkCometRAT301F
 DarkCometRAT32
 DarkCometRAT33FWB
 DarkCometRAT4
 DarkCometRAT42F
 DarkCometRAT5
 DarkCometRAT51-1
 DarkCometRAT52-1F
 DarkCometRAT53 
DarkCometRAT53.1

Serinin her bir versionu tarafımızca analiz edilmiş temiz exelerdir dışa port dinlemek ve victime veri göndermek dışında ekstra bağlantısı vs. mevcut değildir. İçeriğine herhangi bir zararlı dosya gömülmemiştir. Kısacası herkesin çakal olduğu bu devirde internetde bu kadar temiz rat serisini zor bulursunuz :)

** Eklemeden geçemiceğim lütfen bu konularda tecrübesi olmayan arkadaşlar virus var anti yakalıyor vs. gibi yorumlar yapmasınlar zaten virus üretici meşhur yazılımlardan olan bu program serisini anti yakalamasında ben mi yakalıyım :) bu tür yazılımlarda dikkat etmeniz gereken dışarıya ekstra bağlantısı var mı? Bilgisayarıma zarar vericek ekstra bir mallware exe gömülü mü önemli olan bu iki hususta sorun yoksa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

*** Bu programın kötü amaçlı kullanımında sitemiz sorumluluk kabul etmez bütün sorumluluk programı kullanana aittir, Bunu kabul ediyorsanız aşağıdaki download linklerinden programı indirebilirsiniz. 

Ekran Görüntüleri (Screen Shots)





Çizgi
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 108.3 MB
Çizgi

İndirme Linkleri (Download Links)

Download linklerimizde link kısaltma reklamı vardır, Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç" butonuna basarak ilgili dosyaya ulaşabilirsiniz.

33 yorum

Adsız YÖNETİCİ

Paylaşım için teşekkürler admin kardeş arşive ekledim :)

Yanıtla

İşinize yaramasına sevindim ^_^

Yanıtla

emeğinize teşekürler umarım temizdir :)

Yanıtla

Link sağlam lütfen tekrar deneyiniz.

Yanıtla

acaba sorun varmı

Yanıtla
deniz YÖNETİCİ

kurulumu nasıl oluyor.bilgi verirmisiniz.

Yanıtla

Sorun yok hocam.

Yanıtla

Deniz bey aşağıdaki linkteki videolar size yardımcı olabilir.

https://www.youtube.com/results?search_query=darkcomet+kurulumu+kullan%C4%B1m%C4%B1

Yanıtla

ya çok tşk ederim cidden işe yaradı bu sayfadan bizim arkadaş hep bu siteden indiriyor tşk ederim sayın admin saygılarımla kolay gelsin dilerim

Yanıtla

Değerli yorumunuz için biz teşekkür ederiz.

Yanıtla

cok tesekkur ederım sıtenız cok guzek olmus ısdegım seylerı bulabılıyorum emegı gecen herkeze tessekur edıyorum

Yanıtla

Değerli yorumunuz için biz teşekkür ederiz vakit buldukça sitemizde içerikler paylaşmaya çalışıyoruz ^_^

Yanıtla

rar şifresini bulamıyorum lütfen yardım ?

Yanıtla

Rar şifresi yukarıda yazıyordu :)

Şifre: www.teknopc.net

Yanıtla

Bende Windows defenner hata veriyor ama sizin sitenizden indirdiğim şeylerde olmuyor lutfen yardım edin

Yanıtla

Bu tarz programlar 1. dereceden zararlı yazılım olarak görüldüğünden defenderin hata vermesi (engellemesi) doğaldır. İnternetden defenderi nasıl devre dışı bırakacağınızı öğrenerek tekrar deneyebilirsiniz.

Yanıtla

indirdim ama kaldıramıyorum nasıl kaldırcam

Yanıtla

Kurulumlu değil istediğiniz zaman silebilirsiniz, kaldırmaktan kastınız oluşturduğunuz trojen virusunu kendi pc nizde açtıysanız ve kaldıramıyorsanız darkcomer remover programını internetden bularak kaldırmayı deneyebilirsiniz veya bağlantı ayarlarını doğru yaptıysanız rata gelen bağlantıdan kendi pcnizdeki serverı seçerek uninstall yapabilirsiniz.

Yanıtla

rar şifresi nedir

Yanıtla

rar şifresi: www.teknopc.net

Yanıtla

admin çok teşekkur ederim bi idaaya girdik arkadaslarla bu pro lazımdı çogu yerde win rar bozuk ALLAH RAZI OLSUN admin :)

Yanıtla

Rica ederim, işinize yaradıysa ne mutlu bana ^_^

Yanıtla

paralımı indirmek

Yanıtla

Hayır ücretsiz..

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Emeğiniz için teşekkürler

Yanıtla
Adsız YÖNETİCİ

Admin bey bunun nası kullanacaz kullanması zormu nasıl kurban getireceğim lütfen yardımcı olun Şimdiden teşekkürler

Yanıtla

Youtube da arama yaparsanız kullanımı hakkında videolu anlatımlar bulabilirsiniz.

Yanıtla

sen adamsın yaa başkaları içine kendi trojanlarını atıyo sen atmamışın hll

Yanıtla

açılmıyo ortibum açılyo

Yanıtla

Muhtemelen yanlış dosyayı indiriyorsunuz Orbitum reklamı olabilir indirdiğiniz. Download linkine tıklayın 5 saniye bekleyip reklamı geç deyin açılan normal hızda indirmeye tıklayın.

Yanıtla

XOZ kardeşim verdiğin sitede orbitium diyor ama 5 Saniye sonra geçme Butonu yok ! nasıl bulcam yardım pls

Yanıtla

http://bc.vc/TDNnN1 bu linkten indirin reklam indiriyorsunuzdur.

Yanıtla

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1) Küfürlü, siyasi ya da huzur bozucu yorumlar yapmayınız.
2) Konu ile alakalı yorumlar yapınız.
3) Reklam linkleri ve spam mesajlar atmayınız.

* Attığınız yorumlar moderatör kontrolünden sonra yayınlanacaktır.
* Yukarıdaki kurallara uymazsanız sitemizden engellenebilirsiniz.